Gyönyörű lesz az új elektromos Volkswagen
Négy új látványtervet is közzé tett a német cég, ami nagyon meggyőzőnek tűnik.
Négy új látványtervet is közzé tett a német cég, ami nagyon meggyőzőnek tűnik.
Ideális lehet első elektromos autónak egy ilyen apróság.
Etikus hackerek képesek voltak távolról feltörni egy Tesla rendszerét. Ha úgy akarják, menet közben, messziről aktiválhatták volna akár a féket is.
A zöldrendszámos csali után újabb komoly ösztönzőt kínált fel az elektromos autók népszerűsítésére a kormányzat.
A kormány kifizetné a vételár egyötödét azoknak, akik tisztán elektromos autót akarnak venni. A pályázat október végétől lesz elérhető.
Bárkitől is felelőtlenség volna olyasmit kijelenteni, hogy az olyan végtelen – és végtelen lehetőségekkel kecsegtető – piacon, mint a kínai, épp Elon Musk villany-sportos autójára ne lenne érdemi kereslet. De azért azt érdemes az eszünkbe vésni, hogy a világszerte domináló Tesla Model S ott már épp csak a "futottak még" kategóriát erősíti. Azért, mert van – nem is jelentéktelen számú – hazai konkurense.
Az új projektnek Vitola lehet a neve, és erősebb, mint egy Aventador SV.
Október elején rendezik az idei Párizsi Autószalont, amire a német cég is bőszen készül.
Ha igazak a pletykák, akkor az elektromos meghajtású Mission E mellett egy másik autóval is meglepik a közönséget.
Az eset még év elején történt, most előkerült a fedélzeti kamerás videó.
Az eset még az év elején történt, de nem egyértelmű, kié a felelősség.
A németek egy rövid, de annál izgalmasabb videót villantottak az érkező autóról.
A teljesen átalakuló járműiparban egy kis cég is képes olyan termékek előállítására, amelyekért sorban állhatnak az autógyártók. Legalábbis három osztrák testvér most olyan elektromos hajtásláncot és akkumulátort villantott, amit szerintük a legtöbb autógyártó csak szeretne.
A kibővített, 100 KWh-s akkumulátorcsomaggal megérkezett Model S hihetetlen, 2,5 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes. De ez vajon mire elég?
Evan Chenoweth a Daimler kamionjához épített egy kiváló hibridhajtást, most a Tesla számára kellene fejlesztenie.
Jelentős előrelépést hozhat a szakértők szerint a hazai elektromos autózásban az állami támogatás: az idei és a jövő évre tervezett keret felhasználása esetén mintegy 3300 új, tisztán elektromos hajtású autót lehetne forgalomba helyezni Magyarországon.
Porsche, Bugatti, Ferrari, mind a Tesla mögé szorultak.
A Catalyst E2 nagyon komoly teljesítményre képes, ami az árában is tükröződik.
Remek látványterv készült arról, milyen lenne egy igazán dögös kupé a Model S-ből.
Az esetek többségében úgyis egyedül ülünk az autónkban.